| |
| Daniel Kehlmann’ın “Gitmeliydin” ve Hakan Bıçakcı’nın “Boş Zaman” Adlı Eserlerinde Ana Figürlerin Gitme Arzusu ve Tekinsizlik Hissi |
| |
| PATRICK SUSKIND’İN “DERİNLİK BASKISI” VE ORHAN KEMAL’İN “BİR ÖLÜYE DAİR” ADLI HİKAYELERİNDE İNTİHAR VE İNTİHARIN ARDINDAN TOPLUMSAL BAKIŞ |
| |
| ÖLÜM GERÇEĞİNİ ÇOK YÖNLÜ İŞLEYEN BİR ESER: ILSE AICHINGER’İN “AYNA ÖYKÜSÜ” ADLI HİKAYESİ |
| |
| Patrick Süskind’in “Maître Mussard’ın Vasiyeti” Adlı Postmodern Metninin Anafigürü Olarak Jean- Jacques Rousseau |
| |
| Patrick Süskind’in “Maître Mussard’ın Vasiyeti” ve “Amnesie In Litteris” Adlı Kısa Öykülerinde Varoluşu Gerçekleştirme Aracı Olarak “Okumak” |
| |
| KENDİLİK VE TOPLUM: “ÖĞRENCİ TÖRLESS’İN BUNALIMLARI”NDA“NORMDIŞI”NIN ANLATIMI |
| |
| ERFOLGLOSER SELBSTTHERAPIEVERSUCH EINESINHAFTIERTENS: VERSUCH DES VERSTEHENS STEFAN ZWEIGS“SCHACHNOVELLE” DURCH VIKTOR EMIL FRANKLSSINNORIENTIERTE EINSTELLUNG |
İletişim
dtezgel@sakarya.edu.tr+902642955454